שלבי בנייה

קבוצת א.נ.י בע''מ בניית בריכת שחייה מבטון, בריכות שחיה מוכנות

מפנטזים על טבילה במים האופנתיים של בריכת בית ביום קיץ חם? מחפשים לשפר משמעותית את שווי ביתכם על ידי בניית בריכת שחייה מבטון לבית או לחצר האחורית שלכם?

מבנה וגם אחזקת בריכות שחייה מבטון היא לא חברה משתלמת, פיתוח בריכת שחייה מבטון בהחלט נותן תמורה שווה להשקעה הכספית שלכם הן מבחינת הכיף העצום והן בהנאה שתחוו בבריכת שחיה אקסקלוסיבית בחצר, וגם מבחינת העלאת ערך המגורים.

בריכות שחיה מבטון הן בריכות שחיה עמידות וגם יפות שבוודאי ידרשו מעט מאוד תיקונים ובוודאי יישארו להציע לכם ולבני משפחתכם בהנאה למשך המון, מספר שנים.

מתי בוחרים בריכת בטון?

ישנן מספר שיטות לפיתוח בריכות שחיה אקסקלוסיביות בחצר האחורית כגון בניית בריכת בטון, בניית בריכת פיברגלס, בריכות שחייה ויניל נשלפות, ג'קוזי ועוד.

בריכות שחייה בטון בלעדיות מתפתחות כאשר יש לכם עניין בבריכה אלגנטית ועמידה שבוודאי תחזיק מעמד לאורך זמן וגם תספק לכם מפלט לימי הקיץ החמים לעוד 10 או עשרים שנה.

בניית בריכת בטון מצריכה עבודות בנייה ובנייה מורכבות הדורשות אישורים מהרשות האזורית ועבודות בנייה ובנייה על פני מספר חודשים.

בסופו של דבר אתה משיג את מה שאתה משלם עבורו – בריכת שחייה מבטון.

בניית בריכה מבטון

בריכות בטון טובות יותר מכל סוגי בריכות השחייה ובוודאי יחזיקו מעמד למספר שנים קדימה.

בריכות פיברגלס מגיעות כבריכות שחייה ביתיות טרומיות והן גם היציבות ביותר מבין מגוון בריכות השחייה שלנו (למעט בריכות שחייה מבטון), כמו גם שימוש באורך חיים ארוך. יש לחשוב על עלויות אחזקה.

לעתים קרובות, הבעיה של הבית או הגינה היא שמכתיבה את הביקוש לבריכת שחייה כזו, אולם גורמים חיצוניים כמו מיקום, בעיות לכלוך או קרבה של מבנה מגורים יכולים גם הם למלא תפקיד חיוני בבחירת סוג בריכת שחיה בבית שלך.

בניית בריכת שחייה מבטון

כאשר בונים בריכת שחייה מבטון, יש לתכנן ולבנות את המבנה גם בהתחשב במימד שלו וגם בעומק שלו, לצד משתנים חיצוניים כמו תנאי הלכלוך.זה צריך להישאר מעוגן היטב באדמה כדי לוודא שהוא לא מושפע משונות, אחרת קידוח קרוב או רעידת אדמה עלולים ליצור סדק ודליפה.

בריכת בטון המתאימה לשימוש פנימי או חיצוני, אולם מכיוון שהן כל כך מורכבות, בנייתן צריכה להיעשות רק על ידי קבלני בריכות שחייה מוסמכים. אנו יכולים לבנות בריכה לפי המפרט הספציפי שלך באישור הקהילה עם מעצב מקצועי.

עיצוב בריכות בטון בקרקע

אנחנו מציעים כל הזמן לבנות רק בריכות שחייה בצורת מלבן וגם לא להתחיל להרפתק בכל מיני צורות מעוגלות וגם לא מאוזנות כשאנחנו מקבלים פניות עיצוביות.

כן, בריכה עגולה היא אטרקטיבית.

עם זאת, אלגנטיות היא לא הדבר המכריע ביותר בפיתוח בריכת שחייה מבטון. נוחות שחייה, עלות בנייה, שיפוצים וגם תחזוקה הם כולם באמת שיקולים מכריעים בבניית בריכת שחייה מבטון בחצר.

זה אפשרי ואף מומלץ לכלול עיטורים ותוספות כגון גרמי מדרגות לבריכה בקצה העמוק או הרדוד.

ניתן להוסיף בנוסף אפשרויות עיצוב ייחודיות, כמו מיקום של מכון בריאות שמתנקה ישר לבריכת שחייה או "בריכת שחייה עם אינסוף", שם נראה שמי בריכת השחייה נעלמים ישר אל האופק בצד אחד של בריכת השחייה.

מסביב לבריכת השחייה ניתן לסלול שביל של סלעים טבעיים או להשאיר מדשאה פנויה.

בנוסף, תוכלו לעשות שימוש באלמנטים טבעיים כמו מפולות סלעים כדי לייצר חיפוש מיוחד אחר הבריכה.

התקשר אלינו לפרטים על אפשרויות סגנון אם אתה מעוניין בבריכת שחייה שנעשתה במיוחד.

גימור

ישנן דרכים רבות להשיג משטח בריכה. בבניית בריכת שחייה מבטון ניתן להניח אריחי רצפה מעוצבים עם סמל או צבע משמעותי.

בדרך כלל ישנה עדיפות לאריחי קרמיקה בהירים בצבע תכלת שביר המציעים לבריכה מראה ייחודי וגם נפלא.

מוצע לבחור אריחים סינתטיים ייחודיים המיוצרים בשכבת ביטחון מול נזקי מים וגם כלור לשימור האריחים לאורך זמן רב.

בריכות שחייה מבטון מחירים

הרבה שואלים אותנו אם עדיף לפתח בריכה או פשוט לרכוש בית עם בריכות בטון טרומיות, ההבחנה בתעריפים ביניהן ועד כמה זה באמת מחזיר אותך.

למה הפתרון הוא שתמיד עדיף לבנות בריכה חדשה לגמרי לבד?
ככל שחולף הזמן, בריכות שחייה מבטון טרומי צוברות פחת וכן גדל הסיכוי שבוודאי תידרשו לממן טיפולים יקרים לתיקון הבריכה.

כאשר אתה בונה את הבריכה בעצמך, אתה מבין את מחיר הבריכה והפחת לא יתחיל להראות את האינדיקציות שלו עד שנים רבות מהיום.

לעומת זאת, כאשר רוכשים בית עם בריכת שחייה, מחיר הבריכה מורכב ממחיר בית המגורים היקר – אולם בריכה זו כוללת פיחות ניכר.

לכן, במקום לנסות לקבוע הוצאות לבתים עם עלויות בטון, בריכות וגם עלויות – העדיפו להתקין בביתכם בריכה חדשה לגמרי וגם למנוע רכישת בית מגורים עם בריכת שחייה שאינכם יודעים עליה דבר.

דברו עם מומחי בריכות שחיה.

אם אתם מתכוונים לבדוק את האיכות הגבוהה ביותר של בריכה ביתית טרומית או לקבל הצעת מחיר לבניית בריכת שחייה מבטון, חשוב מאוד לדבר עם מומחים בעלי מומחיות וניסיון רב ביצירה ופיתוח בריכות שחייה מבטון.

תעריף הבריכה משתנה מאוד בהתאם לסוג המבנה והקונסטרוקציה: בטון או פיברגלס, בצורת מלבן או מעוכל, מגולף באדמה או מעליה – כך שגם אם אינכם בטוחים שבריכת בטון נכנסת לתכנית ההוצאות שלכם, צור איתנו קשר, נוכל לבדוק את הדרישות, הדרישות והמיקום הספציפיים שלך.

זה אפשרי שיחד נוכל להשיג את מה שאתה צריך במסגרת תוכנית התקציב שלך.

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

052-674-2390